Megbeszéljük - Bolgár nélkül
+8
turidani
Rumcájsz
Böbe2
Trollirtó
doktorKá
Gejza
kondor
westfall
12 posters
5 / 40 oldal
5 / 40 oldal • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Na, ja... Mi meg itthon rohadunk....
Trollirtó írta:Gejza írta:
A TMK-sok Angliába költöztek.
A balatoni pincérek Ausztriába, a TMK-sok Angliába...
Hajdúböszörmény vezetője lett az év polgármestere
Kiss Attila (Fidesz-KDNP), Hajdúböszörmény vezetője kapta az év polgármestere, Fidrus Péter Ózdról az év alpolgármestere, Lovász István, Pécs jegyzője pedig az év jegyzője díjat a 21. Városi polgármesterek randevúja elnevezésű rendezvényen csütörtökön Pécsett.
DKW- Hozzászólások száma : 805
Join date : 2015. May. 24.
Így változik a csatornakiosztás!
Július 4-től az M4 Sport csatornával, később pedig az M6 csatornával is tovább bővül a közmédia kínálata - közölte a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) és a Magyar Kábelkommunikációs Szövetség (MKSZ) szerdán az MTI-vel. A digitálistévé-szolgáltatásoknál július 1-jétől az első csatornahelyekre kerülnek a közszolgálati műsorok.
DKW- Hozzászólások száma : 805
Join date : 2015. May. 24.
TARLÓS: ORBÁN KÖRNYEZETÉBŐL ÜZENTEK, NE JÁRTASSAM A SZÁM
Tarlós István főpolgármester szerint az ígéretekkel ellentétben nem valósult meg a konzultáció a kormánnyal a fontos budapesti kérdésekről, a rossz kommunikáció miatt pedig a fővárosi tömegközlekedés hosszú távú finanszírozásáról sem születhetett meg a megállapodás.
A városvezető erről szerdán az InfoRádió Aréna című műsorában beszélt.
A főpolgármester csodálkozását fejezte ki, amiért még mindig nem jött létre a megállapodás a fővárosi tömegközlekedés hosszú távú finanszírozásáról, noha az előző héten még ennek az ellenkezője látszott.
Tarlós István azt mondta, valakitől olyan üzenetet kapott, hogy ha "Budapest járatja a száját", akkor kevesebb uniós támogatást kap. "Ezt meg lehet lépni, a kassza kulcsa nem nálunk van, de akkor nehéz lesz világbajnokságot, olimpiát rendezni" - tette hozzá.
A politikus nem mondta meg, kire gondol, de szerinte kimondatlanul is mindenki tudja, hogy ki lehet az Orbán Viktor környezetében, aki rendszeresen pontatlanul informálja a miniszterelnököt és ez rontja a kommunikációt.
Nyomatékosította, nem a miniszterelnöknél kell keresni a hibát, hiszen Orbán Viktor eddig minden évben közbeavatkozott és a BKV minden évben megkapta azt a pénzt, amivel talpon maradhatott. Megjegyezte továbbá, hogy a tömegközlekedés finanszírozásával jövőre lehetnek először gondok, addigra ugyanis már csak a fejlesztési forrásokból lehetne pótolni a hiányt.
Tarlós István ismét kifejtette, a fővárosi tömegközlekedés "nem passzió", aminek egy részét az állam átvállalja, hanem Budapest törvényben előírt kötelessége, aminek egy részét a költségvetésből kellene finanszírozni az oktatáshoz és az egészségügyhöz hasonlóan.
Ezzel szemben nevetségesnek nevezte azt a felvetést, hogy a BKV hiányának rendezésről a kerületekkel és az agglomerációval kellene megegyeznie a fővárosnak. Előbbiek polgármesterei ugyanis ott ülnek a közgyűlésben, míg utóbbi településeknek törvény tiltja a hasonló kiadásokat - fejtette ki.
A politikus kiemelte, a főváros büdzséjéből 26 éve hiányzik egy komoly összeg a közlekedési kiadásokra. Szerinte ezt a korábbi városvezetés működési hitelekkel oldotta meg, míg 2010 óta nem vettek fel ilyet. Tarlós István köszönetet mondott az államnak, amiért átvállalta a BKV korábbról származó adósságát és elmondta, a következő lépésben azért kell megoldást találni a finanszírozásra, hogy a város ne a fejlesztésre szánt forrásait költse a működésre.
Elmondta, a budapesti tömegközlekedés évente 140-150 milliárd forintba kerül, amit szerinte néhány vidéki politikus nem ért meg és úgy gondolja ebből 20 milliárd forintot le lehetne faragni. Ez nem igaz, és az is legenda, hogy a BKV még mindig egy pazarló szocialista nagyvállalat lenne - fejtette ki.
Hangsúlyozta, a korábbi városvezetéssel ellentétben a jelenlegi városháza nem kívánja becsapni a kormányt és nem tapsolja el a BKV-kiadásainak fedezetét.
Tarlós István magát a kormánnyal és a miniszterelnökkel szemben is lojálisnak nevezte és kijelentette, Budapest és az ország érdekei megegyeznek.
A főpolgármester közölte, a 3-as metró felújítása ügyében július 9-én várható döntés. Ezzel kapcsolatban azt kérte az illetékes minisztertől, hogy "bármennyire idegenkedik Budapesttől", mégis minél hamarabb bocsássa a város rendelkezésére a 2-es metró szerelvényeinek vásárlásából felszabaduló összegeket a felújításra, mert mindkét ajánlat magasabb a 60 milliárd forintos kormánygaranciánál.
Tarlós István emellett köszönetet mondott Orbán Viktornak, amiért 125 milliárd forint uniós forrást vehetnek igénybe a 3-as metró infrastrukturális felújítására. Szólt továbbá arról is, hogy a felújított szerelvényekre 25-30 év garancia lesz, továbbá megjegyezte, az észtek árajánlata tűnik talán jobbnak, de a cégnek referenciaproblémája van, a munkák ukrajnai elvégzése pedig veszélyeket rejthet.
Az olimpiáról szólva Tarlós István elmondta, tavaly decembertől a Budapesthez hasonló közepes nagyságú városok is sikerrel indulhatnak a játékok rendezéséért, ezért nem tartja esélytelennek a pályázást. Szerinte ugyanakkor óvatos optimizmusnak és széleskörű összefogásnak kell kísérnie az indulást. Nem szabad aktuálpolitikai idétlenkedésre felhasználni az olimpiát - fogalmazott, hiszen az az idegenforgalomnak, az infrastruktúra fejlesztésének és a magyar sport elismerése szempontjából is kiemelkedően jó lenne.
A városvezető erről szerdán az InfoRádió Aréna című műsorában beszélt.
A főpolgármester csodálkozását fejezte ki, amiért még mindig nem jött létre a megállapodás a fővárosi tömegközlekedés hosszú távú finanszírozásáról, noha az előző héten még ennek az ellenkezője látszott.
Tarlós István azt mondta, valakitől olyan üzenetet kapott, hogy ha "Budapest járatja a száját", akkor kevesebb uniós támogatást kap. "Ezt meg lehet lépni, a kassza kulcsa nem nálunk van, de akkor nehéz lesz világbajnokságot, olimpiát rendezni" - tette hozzá.
A politikus nem mondta meg, kire gondol, de szerinte kimondatlanul is mindenki tudja, hogy ki lehet az Orbán Viktor környezetében, aki rendszeresen pontatlanul informálja a miniszterelnököt és ez rontja a kommunikációt.
Nyomatékosította, nem a miniszterelnöknél kell keresni a hibát, hiszen Orbán Viktor eddig minden évben közbeavatkozott és a BKV minden évben megkapta azt a pénzt, amivel talpon maradhatott. Megjegyezte továbbá, hogy a tömegközlekedés finanszírozásával jövőre lehetnek először gondok, addigra ugyanis már csak a fejlesztési forrásokból lehetne pótolni a hiányt.
Tarlós István ismét kifejtette, a fővárosi tömegközlekedés "nem passzió", aminek egy részét az állam átvállalja, hanem Budapest törvényben előírt kötelessége, aminek egy részét a költségvetésből kellene finanszírozni az oktatáshoz és az egészségügyhöz hasonlóan.
Ezzel szemben nevetségesnek nevezte azt a felvetést, hogy a BKV hiányának rendezésről a kerületekkel és az agglomerációval kellene megegyeznie a fővárosnak. Előbbiek polgármesterei ugyanis ott ülnek a közgyűlésben, míg utóbbi településeknek törvény tiltja a hasonló kiadásokat - fejtette ki.
A politikus kiemelte, a főváros büdzséjéből 26 éve hiányzik egy komoly összeg a közlekedési kiadásokra. Szerinte ezt a korábbi városvezetés működési hitelekkel oldotta meg, míg 2010 óta nem vettek fel ilyet. Tarlós István köszönetet mondott az államnak, amiért átvállalta a BKV korábbról származó adósságát és elmondta, a következő lépésben azért kell megoldást találni a finanszírozásra, hogy a város ne a fejlesztésre szánt forrásait költse a működésre.
Elmondta, a budapesti tömegközlekedés évente 140-150 milliárd forintba kerül, amit szerinte néhány vidéki politikus nem ért meg és úgy gondolja ebből 20 milliárd forintot le lehetne faragni. Ez nem igaz, és az is legenda, hogy a BKV még mindig egy pazarló szocialista nagyvállalat lenne - fejtette ki.
Hangsúlyozta, a korábbi városvezetéssel ellentétben a jelenlegi városháza nem kívánja becsapni a kormányt és nem tapsolja el a BKV-kiadásainak fedezetét.
Tarlós István magát a kormánnyal és a miniszterelnökkel szemben is lojálisnak nevezte és kijelentette, Budapest és az ország érdekei megegyeznek.
A főpolgármester közölte, a 3-as metró felújítása ügyében július 9-én várható döntés. Ezzel kapcsolatban azt kérte az illetékes minisztertől, hogy "bármennyire idegenkedik Budapesttől", mégis minél hamarabb bocsássa a város rendelkezésére a 2-es metró szerelvényeinek vásárlásából felszabaduló összegeket a felújításra, mert mindkét ajánlat magasabb a 60 milliárd forintos kormánygaranciánál.
Tarlós István emellett köszönetet mondott Orbán Viktornak, amiért 125 milliárd forint uniós forrást vehetnek igénybe a 3-as metró infrastrukturális felújítására. Szólt továbbá arról is, hogy a felújított szerelvényekre 25-30 év garancia lesz, továbbá megjegyezte, az észtek árajánlata tűnik talán jobbnak, de a cégnek referenciaproblémája van, a munkák ukrajnai elvégzése pedig veszélyeket rejthet.
Az olimpiáról szólva Tarlós István elmondta, tavaly decembertől a Budapesthez hasonló közepes nagyságú városok is sikerrel indulhatnak a játékok rendezéséért, ezért nem tartja esélytelennek a pályázást. Szerinte ugyanakkor óvatos optimizmusnak és széleskörű összefogásnak kell kísérnie az indulást. Nem szabad aktuálpolitikai idétlenkedésre felhasználni az olimpiát - fogalmazott, hiszen az az idegenforgalomnak, az infrastruktúra fejlesztésének és a magyar sport elismerése szempontjából is kiemelkedően jó lenne.
DKW- Hozzászólások száma : 805
Join date : 2015. May. 24.
Kacifántos utcaátnevezés Újpesten
Az újpesti önkormányzat mai ülésén átnevezte az Úttörő utcát, mert a Magyar Tudományos Akadémia 2013. áprilisi állásfoglalása alapján az Úttörő utca nevet közterületi elnevezésként nem javasolt használni. Az utca új neve Úttörő utca lett.
Maradt tehát az utca régi neve, de most mást gondolnak mögé, mint 1974-ben, amikor a fővárosi tanács átnevezték az Új Úttörő közt Úttörő utcává, kommentálta döntést az Indexnek Wintermantel Zsolt polgármester.
Az előterjesztés indoklása pedig így szól:
"Az utca elnevezését indokolja a mindenki számára pionír szó, amelynek magyarítása az úttörő. A pionírok valóban utat törő emberek voltak a szó valódi és átvitt értelmében. A katonaságnál az utászok, vagy azok a telepesek, akik utat törve az ismeretlen vidéken, a vadonban, a civilizáció terjedésének éllovasai voltak.
Úttörők azok is, akik a tudomány, a művészet vagy a társadalom terén hoztak, teremtettek valami újat, nyitottak utat új irányzatoknak, gondolatoknak, eszmeiségnek. Újpest is büszkélkedhet ilyen pionírokkal. Úttörő volt ebben az értelemben Károlyi István, Semsey Aladár, Aschner Lipót, Lőwy Izsák, vagy Ugró Gyula is."
Maradt tehát az utca régi neve, de most mást gondolnak mögé, mint 1974-ben, amikor a fővárosi tanács átnevezték az Új Úttörő közt Úttörő utcává, kommentálta döntést az Indexnek Wintermantel Zsolt polgármester.
Az előterjesztés indoklása pedig így szól:
"Az utca elnevezését indokolja a mindenki számára pionír szó, amelynek magyarítása az úttörő. A pionírok valóban utat törő emberek voltak a szó valódi és átvitt értelmében. A katonaságnál az utászok, vagy azok a telepesek, akik utat törve az ismeretlen vidéken, a vadonban, a civilizáció terjedésének éllovasai voltak.
Úttörők azok is, akik a tudomány, a művészet vagy a társadalom terén hoztak, teremtettek valami újat, nyitottak utat új irányzatoknak, gondolatoknak, eszmeiségnek. Újpest is büszkélkedhet ilyen pionírokkal. Úttörő volt ebben az értelemben Károlyi István, Semsey Aladár, Aschner Lipót, Lőwy Izsák, vagy Ugró Gyula is."
DKW- Hozzászólások száma : 805
Join date : 2015. May. 24.
Kiszolgáltatva: közmunkással építtette a házát a polgármester?
Közhasznú munkásként a polgármester és családtagjai házánál kellett dolgoznia - állítja egy dél-somogyi férfi, aki a falusi közmunkások kiszolgáltatottságára szeretné felhívni a figyelmet.A férfi állítása szerint faluhelyen gyakoriak a visszaélések a közmunkában, s nem csak abban: a szociális tűzifa osztásakor nem egyszer előfordult a településükön, hogy két köbméter átvételét iratták alá, de csak egy köbmétert kaptak a rászorulók.
DKW- Hozzászólások száma : 805
Join date : 2015. May. 24.
Re: Megbeszéljük - Bolgár nélkül
Díjaztam a fickót, amíg CSAK borász volt...DKW írta:Tiffán azzal indít, hogy "nem tűröm el, hogy engem és társaimat - akik a szívünket kitettük az Ős-Dráva program sikere érdekében - nap mint nap megalázzanak! Többek között olyan politikai szereplők, akik a közéleti kurválkodáson kívül semmihez sem értenek, és semmit nem tettek még le az asztalra". Aztán a baranyai megyei helyzetet felvázolva azzal folytatja, hogy "büntetett előéletű firkászok faggatnak a hülye és aljas kérdéseikkel naponta. Ha pedig megrendelés érkezik ezekhez a bűzlő médiumokhoz - sajnos sokszor kormánypárti oldalról -, ők rögtön ugranak, s ordas hazugságokat terjesztenek rólunk. (Amúgy tudjuk, kik osztják az észt a megyében közülünk. Összesen két emberről van szó…Pedig nem egy pártban vannak, mégis ők osztják le a lóvét... Ha kell, a sajátjaikra törnek, csak azért, hogy mások semmit se tehessenek (((Viktor! Vedd már észre!!!Ezek maffiózók!!!!)))".
És persze CSAK a borát...
Trollirtó- Hozzászólások száma : 5217
Join date : 2015. May. 12.
Viktor, ezek maffiózok! - Tiffán Zsolt képviselő példátlan kifakadása a Facebookon
Tiffán azzal indít, hogy "nem tűröm el, hogy engem és társaimat - akik a szívünket kitettük az Ős-Dráva program sikere érdekében - nap mint nap megalázzanak! Többek között olyan politikai szereplők, akik a közéleti kurválkodáson kívül semmihez sem értenek, és semmit nem tettek még le az asztalra". Aztán a baranyai megyei helyzetet felvázolva azzal folytatja, hogy "büntetett előéletű firkászok faggatnak a hülye és aljas kérdéseikkel naponta. Ha pedig megrendelés érkezik ezekhez a bűzlő médiumokhoz - sajnos sokszor kormánypárti oldalról -, ők rögtön ugranak, s ordas hazugságokat terjesztenek rólunk. (Amúgy tudjuk, kik osztják az észt a megyében közülünk. Összesen két emberről van szó…Pedig nem egy pártban vannak, mégis ők osztják le a lóvét... Ha kell, a sajátjaikra törnek, csak azért, hogy mások semmit se tehessenek (((Viktor! Vedd már észre!!!Ezek maffiózók!!!!)))".
DKW- Hozzászólások száma : 805
Join date : 2015. May. 24.
Re: Megbeszéljük - Bolgár nélkül
Ez így bődületes eltérés, és gyanítom, hogy ha a helyi fogyasztói kosarak alapján nézzük, akkor is...DKW írta:
Trollirtó- Hozzászólások száma : 5217
Join date : 2015. May. 12.
Re: Megbeszéljük - Bolgár nélkül
A BAT terhe egyetlen év alatt tízszeresre nő, majd 15 év alatt ennek hatszorosára.DKW írta:
Azaz 15 év alatt 60-szorosra.
A másiké csak "simán" hatszorosára.
Ez aztán a vendégmarasztaló környezet egy 500 milliárdos biznisz számára....
Trollirtó- Hozzászólások száma : 5217
Join date : 2015. May. 12.
Re: Megbeszéljük - Bolgár nélkül
A Simlis-kormány szekértolója mondja az ellenzékről, hogy simlis.
Témanyitás by Jóska.bá Today at 17:01
Nem én tehetek róla, hogy nem vagy otthon a latin idézetek terén:)
Témanyitás by Jóska.bá Today at 17:01
Nem én tehetek róla, hogy nem vagy otthon a latin idézetek terén:)
turidani- Hozzászólások száma : 991
Join date : 2015. May. 12.
Re: Megbeszéljük - Bolgár nélkül
Mindenhonnan dől a hal a balatoni éttermekbe, sütödékbe, csak a tóból nem - legalábbis nem legálisan. Kazah fogast, ukrán harcsát, egyiptomi sügért, argentin hekket bőven kóstolhatnak a balatoni gasztronómia kedvelői, a tóból fogott halat csak akkor, ha a vendéglátós beszállítói között rapsicok is vannak. A törvényes utat kereső éttermesek nem adják fel a reményt, hogy egyszer náluk is lesz az étlapon balatoni hal.
DKW- Hozzászólások száma : 805
Join date : 2015. May. 24.
Re: Megbeszéljük - Bolgár nélkül
Gejza írta:A TMK-sok Angliába költöztek.Jóska.bá írta:
A balatoni pincérek Ausztriába, a TMK-sok Angliába...
Trollirtó- Hozzászólások száma : 5217
Join date : 2015. May. 12.
A rezsicsökkentés ára.
A TMK-sok Angliába költöztek.Jóska.bá írta:Trollirtó írta:
Nem Gripen - Romániában gyártott Jakovlev JAK 52-es légcsavaros oktatógép.
Leszállás közben sérült meg.
Gejza- Hozzászólások száma : 1136
Join date : 2015. May. 14.
Van itt pénz - dögivel !
Nincs szüksége a Simlis-kormánynak a
tizszer akkora koncessziós dijra.... vagy nagyobb
buli a kisebb koncessziós dij, ha a "miénk" ?
tizszer akkora koncessziós dijra.... vagy nagyobb
buli a kisebb koncessziós dij, ha a "miénk" ?
Pedig már kezdtem megszokni, hogy a Gripen - egy pénzmosógép...
Trollirtó írta:Nem Gripen - Romániában gyártott Jakovlev JAK 52-es légcsavaros oktatógép.Jóska.bá írta:Megint balesetet szenvedett egy magyar repülőgép
Hír24 2015. JÚNIUS 25. 15:52
Az egyik pilótát a Honvédkórházban ápolják súlyos égési sérülésekkel.
Már megint >>>>>
Leszállás közben sérült meg.
Fene tudja. Nekem az jött be az érdekeim érvényesitésében, hogy MINDIG figyelembe vettem, hogy a PARTNERNEK mi az érdeke....
doktorKá írta:Legalább egymást ne kábítsuk Jóska. Nektek az az érdeketek, hogy a magyar gyenge, és függő legyen. Elégedjen meg azzal ami van, barátkozzon mindenkivel, érdekeit rendelje alá bárkinek. A holokausztért szórjon hamut a fejére, és ez a mindennapjaiban is legyen jelen. Az erdélyit hívja románnak, a felvidékit szlováknak, Pozsony pedig Bratislava. Pozsonyként két esetben lehet említeni, ha az illető fasisztaireredentamocsok, vagy történelem tanár. Esetleg mindkettő. Nos, itt tartunk, és elhiszem, hogy nagyon nem tetszik nektek, ahogy 2010 óta mennek a dolgok. Nekem tetszik.
A Simlis-kormány szekértolója mondja az ellenzékről, hogy simlis. Ez jó !
turidani írta:doktorKá írta:Trollirtó írta:
Túróst.
Elmondanád, hogy az 1918. december 1. dátumnak pl. mi köze Trianonhoz?
"„Az új román állam megalakításának alapelveiként a Nemzetgyűlés kinyilvánítja a következőket: 1. A teljes nemzeti szabadság az összes együtt élő nép számára. Minden nép saját kebeléből való egyének által saját nyelvén fog élni a közoktatással, közigazgatással és igazságszolgáltatással. Minden nép a hozzátartozó egyének számarányában képviseleti jogot fog kapni a törvényhozásban és az ország kormányzásában. 2. Egyenlő jogosultságot és teljes felekezeti szabadságot az ország összes felekezetének.”
(Részlet az 1918. december 1-jei gyulafehérvári kiáltványból) "
Hihhhhhiiiiii, ezek már akkor is ugyanaz a hazug banda voltak!
Nem véletlen, hogy ballibék ennyire kedvelik őket, ahogy a latin mondás is tartja, simlis a simlisnek örül.
Re: Megbeszéljük - Bolgár nélkül
Nem Gripen - Romániában gyártott Jakovlev JAK 52-es légcsavaros oktatógép.Jóska.bá írta:Megint balesetet szenvedett egy magyar repülőgép
Hír24 2015. JÚNIUS 25. 15:52
Az egyik pilótát a Honvédkórházban ápolják súlyos égési sérülésekkel.
Már megint >>>>>
Leszállás közben sérült meg.
Trollirtó- Hozzászólások száma : 5217
Join date : 2015. May. 12.
Látom......
doktorKá írta:Trollirtó írta:Engedd meg, hogy ezt a bődületes marhaságodat ne minősítsem...doktorKá írta:
nyugodj meg, ez jóval a "védosztag" előtt időkre megy vissza. :-) Sima kisebbségi komplexusuk van.
Természetesen megengedem. Maga a tény, hogy a románok az ebül szerzett területekkel nem tudtak mit kezdeni, egyik erős érv amellett, hogy nem túl sokra hivatott nép. Gazdag, és fejlett régiót kaptak, nézd meg, mi lett belőle.
Tiz éve még onnan jöttek ide dolgozni - innen oda üdülni,
ma Gyuláról, sőt Debrecenből is mennek oda .... dolgozni
A magyar szupremációhoz képest egészen biztosan.....
doktorKá írta:
nyugodj meg, ez jóval a "védosztag" előtt időkre megy vissza. :-) Sima kisebbségi komplexusuk van.
Megint Gripen.....
Megint balesetet szenvedett egy magyar repülőgép
Hír24 2015. JÚNIUS 25. 15:52
Az egyik pilótát a Honvédkórházban ápolják súlyos égési sérülésekkel.
Már megint >>>>>
Hír24 2015. JÚNIUS 25. 15:52
Az egyik pilótát a Honvédkórházban ápolják súlyos égési sérülésekkel.
Már megint >>>>>
5 / 40 oldal • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Similar topics
» Megbeszéljük - Bolgár nélkül
» Megbeszéljük - Bolgár nélkül
» Megbeszéljük - Bolgár nélkül
» Megbeszéljük - Bolgár nélkül
» Megbeszéljük - Bolgár nélkül
» Megbeszéljük - Bolgár nélkül
» Megbeszéljük - Bolgár nélkül
» Megbeszéljük - Bolgár nélkül
» Megbeszéljük - Bolgár nélkül
5 / 40 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.